Суббота, 23.11.2024, 14:42
Вітаю Вас Гость | RSS

Меню сайту
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Хмарка тегів
Час

Сайт без вірусів!
Електронна бібліотека

http://vseteacher.at.ua





Портал для учителей

Банк Интернет-портфолио учителей





Каталог - Сайти шкіл та освітніх закладів

formula.co.ua – математика для школи
«Методичний портал»


«Методичний портал»

Главная » 2015 » Май » 9 » Практичні завдання до кожного уроку. Оброблення мультимедійних даних
07:11
Практичні завдання до кожного уроку. Оброблення мультимедійних даних
Практичні завдання до кожного уроку з теми   "Оброблення мультимедійних даних", на вивчення якої відведено 3 години.
Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем .Створення та публікація відеофільму. Створення та публікація комп'ютерних публікацій.
Форми проведення практичних завдань мають широкий діапазон. Це й тестування за допомогою перевірки локальною мережею, заповнення таблиці, знаходження відповідності, встановлення порядку дій, робота за зразком, конструювання логічної схеми, заповнення пустих місць у готових відповідях, знайти помилку у алгоритму та їнші.
 

скачати

Просмотров: 1016 | Добавил: svetadmitrenko | Рейтинг: 5.0/1
Всего комментариев: 1
avatar
0
1 svetadmitrenko • 07:11, 09.05.2015
happy
avatar
Вхід на сайт
Будні та свята
Пошук
Календар
«  Май 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
День в історії

Цікаво
Архів сайту
Переглянути архів


Отримати код






Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.
Сайт учителя інформатики Бройченка А.Г.
Блог <<ВСЕ ДЛЯ ШКОЛИ>>


http://leontyev.at.ua



Допомога у вивченні електротехніки

Допомога у вивченні електротехніки

Знахідки для математички

Блог викладача історії Глушко Світлани



//karmanform.ucoz.ru
Інноваційна математика
http://metodportal.com
Методичний портал



Все для школи





Поднять страницу в верх
Перейти на
початок сторінки