Розгорнуті конспекти уроків з теми "Створення сайтів", на вивчення якої відведено 8 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Поняття, структура та різновиди сайтів. Поняття про мову HTML. Вставлення зображень, таблиць, гіперпосилань в HTML документ. Засоби автоматичного розроблення веб-сайтів. Огляд технологій Веб 2.0
З теми "Створення сайтів", на вивчення якої відведено 8 годин.Пропонуються наступні лабораторні роботи. Поняття про мову HTML. Вставлення зображень в HTML документ. Розмітка таблиць, гіперпосилання. Засоби автоматичного створення веб - сайтів.
Практичні завдання до кожного урокуз з з теми "Створення сайтів", на вивчення якої відведено 8 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Поняття, структура та різновиди сайтів. Поняття про мову HTML. Вставлення зображень, таблиць, гіперпосилань в HTML документ. Засоби автоматичного розроблення веб-сайтів. Огляд технологій Веб 2.0
Практичні завдання до кожного урокуз з з теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Розв'язування задач на комп'ютері. Мова програмування. Введення і виведення даних. Графічні елементи керування. Операція порівняння. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
З теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин.Пропонуються наступні лабораторні роботи.Графічні елементи керування. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Розв'язування задач на комп'ютері. Мова програмування. Введення і виведення даних. Графічні елементи керування. Операція порівняння. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
Практичні завдання до кожного урокуз з теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Векторна комп'бтерна графіка та анімація. Робота з об'єктами. Анімація ключовими кадрами. Модифікатори. Анімація форми. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
З теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин., Пропонуються наступні лабораторні роботи.Анімація ключовими кадрами. Редагування форми об'єктів. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Векторна комп'бтерна графіка та анімація. Робота з об'єктами. Анімація ключовими кадрами. Модифікатори. Анімація форми. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.