Пропонуються наступні лабораторні роботи. Робота з навчальними програмами з профільних предметів. Використання завдань з опрацювання даних данних у кількох програмних середовищах. Розробка колективного проекту.
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Навчання за допомогою комп'ютера", на вивчення якої відведено 3 години.
Конспекти уроку створені до наступних тем. Навчання в Інтернеті. Програні засоби навчання іноземних мов. Програмні засоби навчання профільного предмету.
Практичні завдання до кожного урокуз теми "Системи керування базами даних MS Access", на вивчення якої відведено 8 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Бази даних. Системи керування базами даних. Створення нової бази даних. Зв'язування таблиць, редагування таблиць. Розробка інтерфейсу користувача для уведення даних у БД. Упорядкування, пошук та фільтрування даних у БД. Створення запитів. Створення, редагування та друк звітів.
З теми "Системи керування базами даних MS Access", на вивчення якої відведено 8 годин. проводиться 3 лабораторних роботи. Створення нової бази даних. Робота з формаи. Створення запитів.
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Системи керування базами даних MS Access", на вивчення якої відведено 8 годин.
Конспекти уроку створені до наступних тем. Бази даних. Системи керування базами даних. Створення нової бази даних. Зв'язування таблиць, редагування таблиць. Розробка інтерфейсу користувача для уведення даних у БД. Упорядкування, пошук та фільтрування даних у БД. Створення запитів. Створення, редагування та друк звітів.
Практичні завдання до кожного урокуз теми "Системи оброблення табличної інформації. MS Excel", на вивчення якої відведено 11 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем .Створення електронної таблиці. Дії над вмістом комірок. Обчислення в електронних таблицях. використання рядка формул. Використання логічних функцій. Ділова графіка. Підтримка баз даних. Форматування комірок. Проміжні підсумки та зведені таблиці.
З теми "Системи оброблення табличної інформації. MS Excel", на вивчення якої відведено 11 годин. проводиться 5 лабораторних робіт. Створення електронної таблиці. Дії над вмістом комірок. Обчислення в електронних таблицях. використання рядка формул. Використання логічних функцій. Ділова графіка. Підтримка баз даних. Форматування комірок. Проміжні підсумки та зведені таблиці.
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Системи оброблення табличної інформації. MS Excel", на вивчення якої відведено 11 годин.
Конспекти уроку створені до наступних тем. Створення електронної таблиці. Дії над вмістом комірок. Обчислення в електронних таблицях. використання рядка формул. Статичні, текстові та фінансові функції. Використання логічних функцій. Ділова графіка. Підтримка баз даних. Форматування комірок. Проміжні підсумки та зведені таблиці.
Розгорнуті конспекти уроків з теми"Функції, їх властивості та графіки", на вивчення якої відведено 14 годин.
Конспекти уроку створені до наступних тем. Означення функції. Область визначення функції. Область значень функції. Парність, непарність функцій. Монотонність функцій, зростання та спадання функцій. Побудова графіків функцій за допомогою елементарних перетворень. Побудова графіків тригонометричних функцій. Властивості тригонометричних функцій.
Розгорнуті конспекти уроків з теми"Тригонометричні функції числового аргументу", на вивчення якої відведено 7 годин.
Конспекти уроку створені до наступних тем. Основні тригонометричні тотожності. Формули додавання. Формули подвійного та половинного аргументу. Формули суми (різниці) тригонометричних функцій.