Стрімкий розвиток мережних інформаційних технологій відкрив нові перспективи у сфері освіті.
Зараз існує тенденція злиття сучасних інформаційних мережевих технологій та сучасних освітніх технологій і формування на цій основіпринципово нових інтегрованих технологій навчання, які орієнтовані на розвиток інтернет-технологій.
Глобальна мережа Internet надає користувачам сучасні технології колективного розроблення онлайнових ресурсів, які об’єднані загальним поняттям Веб 2.0.
А саме дедалі більшої популярності набувають блог-технології, які дозволяють не маючи спеціальних знань, здійснювати швидку і доступну публікацію в інтернеті власної інформацію (текстову, гафічну, мультимедійну), організовувати віртуальні спільноти для інтерактивного спілкування.
Приймати участь у процесі формування інформаційних ресурсів
Використовувати ресурс
Оцінювати
Поліпшувати
Коментувати
Великий комунікаційний потенціал і можливості, надані блог-технологіями, надають викладачеві-по новому здійснювати:
Професійний підхіід до улюбленої справи (зберігання документів в одному місці: 1.Організація кросспостінга (публікація повідомлення більш ніж на одну спільноту) ; 2. Накопичення інформації)
Блоги за призначенням бувають
Блок мережевого співтовариства
Сприяє взаємодії з колегами
Надає можливість отримувати визнання колег
Допомогу інших педагогів
Відкриває доступ до до бібліотеки методичних матеріалів
Блог предметного або методичного об’єднання з певного предмету
Обмін досвідом, корисні посилання, онлайн-робот
Блог-бібліотека
Дібрати потрібні книги
Віртальна книжкова виставка
Інформація про нову літературу
Рекомендаційні списки
Блог навчального проекту (використання в навчальному процесі ІКТ та інтернету лише як джерела інфрмації, хоча і дуже потужного, але м’яко кажучи, є безперспективними. Більше того каледоскопична інформаційна присиченість може бути шкідливою)
Нова потужна освітня технологія – навчальні тедекомунікаційні проекти
Найефективнішим у навчальному процесі, як свідчить світовий досвід, є використання комунікаційниих можливостей Всесвітньої мережі
Співпраця над цікавою проблемою
Обмін результатами
Методами дослідження
Проміжними результатами
блог вчителя предметника
Викладач, який ризикнув разом зі своїми учнями випробувати нові освітні методики: спеціальні навчальні середовища, платформи для блогів, безкоштовні веб-сервіси, перетворить навчальний процес на цікаву, захоплюючу справу.