Меню сайту
Статистика
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 Хмарка тегів
|
Главная » Архив материалов
З теми "Створення сайтів", на вивчення якої відведено 8 годин. Пропонуються наступні лабораторні роботи. Поняття про мову HTML. Вставлення зображень в HTML документ. Розмітка таблиць, гіперпосилання. Засоби автоматичного створення веб - сайтів.
1 640 Читать далее
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Створення сайтів", на вивчення якої відведено 8 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Поняття, структура та різновиди сайтів. Поняття про мову HTML. Вставлення зображень, таблиць, гіперпосилань в HTML документ. Засоби автоматичного розроблення веб-сайтів. Огляд технологій Веб 2.0
1 591 Читать далее
Практичні завдання до кожного уроку з з з теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Розв'язування задач на комп'ютері. Мова програмування. Введення і виведення даних. Графічні елементи керування. Операція порівняння. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
0 495 Читать далее
З теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин. Пропонуються наступні лабораторні роботи. Графічні елементи керування. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
0 564 Читать далее
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Базові поняття програмування", на вивчення якої відведено 6 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Розв'язування задач на комп'ютері. Мова програмування. Введення і виведення даних. Графічні елементи керування. Операція порівняння. Алгоритмична структура "Розгалуження". Алгоритмична структура "Порівняння".
0 629 Читать далее
Практичні завдання до кожного уроку з з теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Векторна комп'бтерна графіка та анімація. Робота з об'єктами. Анімація ключовими кадрами. Модифікатори. Анімація форми. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
0 555 Читать далее
З теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин., Пропонуються наступні лабораторні роботи. Анімація ключовими кадрами. Редагування форми об'єктів. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
1 635 Читать далее
Розгорнуті конспекти уроків з теми "Macromedia Flash", на вивчення якої відведено 8 годин. Конспекти уроку створені до наступних тем. Векторна комп'бтерна графіка та анімація. Робота з об'єктами. Анімація ключовими кадрами. Модифікатори. Анімація форми. Матеріали та їх властивості. Текстові об'єкти та їх редагування.
0 593 Читать далее
Практичні завдання до кожного уроку з теми "Photoshop", на вивчення якої відведено 5 годин. Практичні завдання пропонуються на етапі актуалізації опорних знань або первинної перевірки засвоєння знань, або первинному закріпленні знань, або на етапі контролю і самоперевірки знань з наступних тем. Середовище графічного редактора. Багатошарова структура зображення.Інстументи рисування та заповнення, корекція зображення.
0 732 Читать далее
З теми "Photoshop", на вивчення якої відведено 5 годин, Пропонуються наступні лабораторні роботи. Багатошарова структура зображення. Інстументи рисування та заповнення, корекція зображення, фільтри.
1 649 Читать далее
|
Будні та свята
Пошук
Календар
Архів сайту
Отримати код Методичний портал
Все для школи
|