Тип уроку. Узагальнення та систематизація знань з теми «Піраміда».
Узагальнення та систематизація набутих знань та умінь розв’язування задач за темою «Піраміда».
Розвиток критичного та творчого мислення при розв’язуванні задач достатнього рівня.
Розвиток усвідомленої активності учнів.
Формування вмінь з прийняття рішень у нестандартних ситуаціях, які виникають при розв’язуванні задач творчого рівня.
проводився для учнів першого та другого курсів, які навчаються за спеціальностями токар-фрезерувальник, продвець продовольчих та непродовольчих товарів, електромонтер з ремонту електроустаткування. Перегони проходили у три етапи. Після першого етапу, назва якого "Як ти знаєш рідний ліцей", продовжили змагатися п'ять учнів з різних професій. Після другого етапу "Математика навколо нас" продовжили гру три учня. Переможцем гри став учень, який став першим у турі "Математика і професія". Глядачів і учасників чекало ще багато сюрпризів.
Мета проведення нашого заходу доведення і підтвердження того факту, що математики – дуже цікаві, завзяті, небайдужі до людського, чутливі люди.
Життю та особистим, суспільним діям яких присвячено багато творів мистецтва, а зокрема фільмів.
Так склалося, що деякі з них, за нестандартність змісту і склад матеріалу, стали вже культовими. Невеличкий огляд, або «Математичний кіно калейдоскоп» перед вами сьогодні розгорнеться.